فعال سیاسی روس در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان:

ردپای غرب در حادثه تروریستی روسیه به وضوح دیده می‌شود

یک فعال سیاسی روس معتقد است نشانه‌های زیادی وجود دارد که ردپای آمریکا، انگلیس و اسرائیل را در حادثه تروریستی مسکو آشکار می‌کند.

ساعت حوالی ۲۰ به وقت مسکو  در شامگاه جمعه سوم فروردین بود که عناصری ناشناس با تیراندازی در تالار شهر کروکوس در حومه پایتخت روسیه و پرتاب نارنجک یا بمب آتش زا باعث آتش سوزی در این ساختمان شدند که به گفته کمیته تحقیقات روسیه ۱۴۳ نفر در این حمله تروریستی جکشته شدند و احتمال افزایش شمار قربانیان این حادثه وجود دارد.

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفت اما کمیته تحقیقات روسیه تاکید کرد تحقیقات در مورد حمله تروریستی به سالن کنسرت «کروکاس هال سیتی» در مسکو ادامه دارد.

 از این رو باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه‌ای ترتیب داده با «دنیس روگاتیوگ» فعال سیاسی از روسیه برای بررسی جزئیات بیشتری از این حادثه ترویستی که جزئیاتی از آن در ذیل از نظرتان می‌گذرد.

-در ابتدا جزئیاتی را درباره این حادثه تروریستی بیان کنید

دنیس روگاتیوگ: این حمله تروریستی در یک سالن کنسرت در یک مرکز خرید در نزدیک مسکو اتفاق افتاد، جایی که مردم داشتند برای یک رویداد بزرگ برای یک کنسرت خیلی بزرگ آماده می‌شدند. طبق اطلاعات ارائه شده توسط اداره فدرال اطلاعات امنیتی روسیه یا همان «اف اس بی» عاملان این حمله تروریسی از یکی دو ساعت قبل در آنجا حضور داشته اند. براساس آخرین اطلاعات دریافتی چهار نفر از عاملان این حادثه تروریستی اهل تاجیکستان بودند و همگی تا این لحظه دستگیر شده اند. این افراد در حال فرار و در حدود ۳۵۰ کیلومتری مسکو بازداشت شدند. گفته می‌شود این عاملان در حال فرار به سمت مرز اوکراین بودند که دستگیر شدند. در ساعت‌های اولیه بعد از این اتفاق در کنار گمانه زنی‌هایی که وجود داشت گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. اما نکته‌ای که تا این لحظه قابل ملاحظه است این است که پوتین و سایر مسئولان دولتی هنوز حضور گروه داعش را در این حادثه هنوز تایید نکرده اند. هرچند گزارش‌هایی وجود داشته که ارتباط‌هایی بین این حادثه و گروه تروریستی داعش را نشان می‌دهد.

-به نظر شما دلیل اصلی این حادثه تروریستی در حالی که جهان در شرایط پر تنشی به سر می‌برد چه می‌تواند باشد؟

دنیس روگاتیوگ: در ابتدا باید بگویم مقیاس این اتفاق با آنچه در رسانه‌ها منتشر شده متفاوت است. تا به حال بیش از یکصد نفر در این حمله تروریستی کشته شده اند و ده‌ها نفر هم زخمی شده اند که حال بسیاری در بیمارستان‌های وخیم گزارش شده است. بسیاری در آتش سوخته اند که در نتیجه پرتاب کوکوتل مولوتف به داخل سالن کنسرت بوده است. شاید بیش از بیست سال از آخرین حادثه تروریستی با این مقیاس در روسیه می‌گذرد. دلیل این حمله از نظر من مشخص است. روسیه نقش کلیدی در ریشه کن کردن داعش در کشور‌هایی مانند سوریه و نیز سایر نقاط جهان داشته است. گروهی که به وضوح توسط برخی دولت‌های غربی حمایت شده و می‌شود. به نظر من هدف اصلی از این حمله تروریستی ایجاد سرگردانی در شرایطی است که دنیا شاهد جنایات بزرگی در مناطقی از همین کره خاکی از جمله غزه است. دشمنان ما می‌خواهند فضای ترس در روسیه ایجاد کنند. روسیه هنوز در جنگ اوکراین درگیر است و این حمله تروریستی می‌تواند یک هدف را دنبال کند و آن هم این که نگاه روسیه را در چنین شرایطی از جنگی که در آن در حال پیروزی است منحرف کند.


-شما چه گروه و یا چه کشور‌هایی را در این حمله تروریستی مقصر می‌دانید؟

دنیس روگاتیوگ: نشانه‌های زیادی وجود دارد. ما متاسفانه این روز‌ها با گروه‌های تروریستی متعددی طرف هستیم که همگی می‌توانند در این حمله تروریستی ردپایی از خود داشته باشند. نشانه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان حدس زد چه کسانی در این ماجرا مقصر هستند. هفته‌ها قبل حدود ده هفته پیش از این اتفاق سفارت‌های آمریکا و انگلیس به شهروندان خود هشدار داده بودند که از حضور در سالن‌های کنسرت و محل تجمع مردم دوری کنند. برای همین من تقریباً اطمینان دارم که دولت‌های غربی از جمله آمریکا و انگلیس از این حادثه از پیش اطلاع داشتند و ترجیح می‌دادند که اطلاعاتی که در اختیار دارند را با دولت روسیه به اشتراک نگذارند. همچنین چند هفته پیش یکی از اعضای تندروی پارلمان اسرائیل در یک سخنرانی اعلام کرده بود که روسیه باید بهای حمایت از دشمنان اسرائیل را پرداخت کند. او در این سخنرانی خود با لحنی تهدید آمیز عنوان کرده بود که روسیه باید از حمایت از گروه‌های تندرو دست بردارد؛ بنابراین می‌توان گفت که در واقع ردپای دولت‌های غربی و حامیان آنها در این حادثه به خوبی مشهود است و تقریباً هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد که این حمله می‌تواند توسط آنها برنامه ریزی شده باشد.


-به نظر شما در برابر چنین حملات تروریستی چه اقدامی می‌توان انجام داد؟

دنیس روگاتیوگ: مردم روسیه به این دست از حملات تروریستی عادت دارند. آنها متاسفانه پیشتر هم چنین حملاتی را متحمل شده اند و تنها کاری که در حال حاضر باید در جهان انجام دهیم این است که در مقابل گروه‌های تروریستی متحد شویم و مقابل آنها بایستیم. صرف نظر از این که دولت روسیه در جنگی در اوکراین درگیر است و در حال مبارزه با گروه‌های تندرو است باید همه کشور‌های همسو در جهان مقابل هر گونه اقدام تروریستی با یکدیگر یک دست شوند و هر آنچه می‌توانند برای مقابله با این گروه‌ها انجام دهند. بسیار جالب است که بدانید نخستین پیام‌های تسلیت و همدردی پس از این اتفاق از سوی گروه‌های مقاومت در فلسطین بوده که این روز‌ها خودشان به بدترین شکل ممکن در حال تحمل نسل کشی بی سابقه‌ای در تاریخ هستند. بسیاری از گروه‌های مقاومت در جهان از جمله گروه‌های مردمی یمن نیز این حمله را محکوم کرده اند. در حال حاضر تمام گروه‌ها و افرادی که علیه اسرائیل مبارزه می‌کنند این روز‌ها در کنار روسیه ایستاده اند و از آن حمایت می‌کنند و این نشانه خوبی است برای اینکه متوجه شویم روسیه در مسیری درست در حال پیش رفتن است.

دنیس روگاتیوگ، خبرنگار و فعال سیاسی اهل روسیه است که در کشور‌های اروپایی مختلف فعالیت خبری داشته و در بیشتر میدان‌های درگیری از نزدیک حضور فعال داشته است. وی از زمان آغاز جنگ اوکراین در مناطق مختلف حضور داشته و درگیری‌ها را از نزدیک رصد کرده است. وی سابقه همکاری در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بزرگ همچون سی ان ان، الجزیره و راشاتودی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
شک نکنید که دست کشورهای که در متن گفته شد به خون انسانهای شریف روسیه آلوده استبه خصوص امریکا واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
دشمنان اسلام. از جمله رژیم کودک کش صهیونیست مطمین پشت سر این جنایتکاران هست..و گروه تروریستی داعش را وادار کردید این جنایت را به عبده بگیرم.. مرگ بر آمریکا و رژیم حعلی غاصب صهیونیستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
به روباه گفتند کو شاهدت گفت دمم!
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
هر بچه کوچکی میفهمید کار امریکاست به اسم داعش البته نوبت خودش خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه روسیه خودش با حامیان اصلی تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه مذاکره و همکاری می کند مانند عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه مشکل حضور اتباع خارجی از عامل همان مشکل افراد داخل کشور است ، عدم شفافیت مالی و اقتصاد . شفافیت مالی اتباع خارجی و ایرانی فقط با شفافیت بانک ها درست می شود . به جای جنگ روانی سر نژاد پرستی و مهاجرین ، بانک ها و وزارت نفت را شفاف کنید ، حقوق و مزایا را شفاف کنید تا شفافیت اتباع خارجی و مهاجرین درست شود ، اگر مدیر و کارمندی شفافیت مالی داشت زیر بار قبول عدم شفافیت اتباع خارجی نمی رود . زیر بار به کار گیری غیرقانونی اتباع خارجی به جای کارگر ایرانی، نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
کار خودته پوتینه
Iran (Islamic Republic of)
محفوط
۱۹:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
داعش با مدیریت امریکا. وعربستان. به وجود امد. داعش. از تفکرات وهابیت عربستان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
متأسفانه روسیه خودش از سال 2011 تاکنون با حامیان اصلی تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه مذاکره و همکاری می کند مانند عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
روسیه هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
این حادثه ربطی به اوکراین ندارد فقط شاید دلشون کمی خنک بشه ، !ولی این اتفاق تلخ شده فرصت تبلیغاتی برای پوتین در توجیه تجاوز به اوکراین و سفید شویی اقدامات متجاوزانه بعدی ، برای بعضی کشورها مانند ایران هم امکان نهایت بهره مندی تبلیغاتی در توجیه سیاست های ضد غربی و آمریکایی را فراهم نموده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
شما وطن فروشهای غرب گدا هم حرفی جز کار خودشونه بلد نیستید . کثافت کاری اربابانتان اینقدر رذیلانه است که چاره‌ای ندارید جز این که بگویید کار خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
فیلم تروریست پخش شد داشت فارسی با لهجه تاجیک صحبت می کرد ،
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
اقدامات داعش کنترل شدست
واگردولتهای نامشروع دست ازدخالت درسوریه بردارنداقدامات داعش متوقف میشوددرغیراین صورت اقدامات داعش تشدیدخواهدشدتاجایی که یک کشوربشکل بسیارفجیحی نابودمیشود ""
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
مزگبرروسیه ""
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
فیلم سینمایی آسیاب به نوبت ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
خب به ما چه؟
آدم های بیکار
Finland
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
روسیه از امریکا و اسرائیل بدتذه...حداقل تاریخ اینو‌میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تاریخ و چپکی خوندی، جنایت های انگلیس و آمریکا رو در حق ما هیچ کشوری مرتکب نشده، و در ضمن انگلیس و آمریکا الان هم دست از جنایت علیه ما برنداشتن، خود هیلاری کلینتون اعتراف کرد که داعش و آمریکا ایجاد کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
این ادعا دروغ محض است و تروریسم در قاومس تفکر غرب جایگاه و مفهومی ندارد. اگر غرب موسس داعش بود، اکنون ایران وجود نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جک گفتی???
یه نگاه بنداز ببین ایران برای شکست داعش چقدر شهید تقدیم کرده بعد بگو اگر غرب داعش و ساخته بود اکنون ایران وجود نداشت، خود آمریکایی با افتخار گفته ما ایجادش کردیم بعد این میگه نه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آره خانم کلینتون و ترامپ دروغگو هستند و به دروغ گفتند که ما داعش را بوجود آوردیم عجب دروغ گویی هایی هستند این سران آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله مرگبار در روسیه را بر عهده گرفت
آمریکا از داعش برای بی‌ثباتی در مسکو استفاده می‌کند
قامات آمریکایی از شبه نظامیان داعش برای بی ثبات کردن اوضاع مسکو استفاده می‌کنند.
از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است و تاکنون هم برای همه مردم جهان ثابت شده است.
داعش با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند و از سال 2011 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
براساس اعترافات صورت گرفته حادثه اخیر توسط داعش انجام شده است.
بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می‌شود.
امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم.
آمریکا همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا همان داعش است.
آمریکا داعش جهانی است.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
واین است عاقبت دخالت درامورسوریه ""
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
کلاشنیکف کثیف که برای تجاوزگری سلاح ساخت بایدشاهدنابودی روسیه باکلاشینکف باشه
مرگبرروسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فریبکاری با مسلک غربی. معابانه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
نصرمن الله وفتح قریب ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
روسیه خودش تروریست است.
Iran (Islamic Republic of)
داعش و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
۱۶:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
داعش و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
گروهک تروریستی داعش و حامیانش باید به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
Iran (Islamic Republic of)
استخدام تروریست ها از طریق سفارت اوکراین در تاجیکستان انجام شده است
۱۶:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
استخدام تروریست ها از طریق سفارت اوکراین در تاجیکستان انجام شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
امروز در هر کجای جهان عملیات تروریستی اینچنینی و کوچکتر و بزرکتر از این صورت می‌گیرد باید قبل از هر کس دیگر انگشت اتهام به سوی غرب مخصوصاً آمریکا باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
از اول هم مشخص بود که این سه کشور نقش اساسی داشتن و اوکراین هم بدش نمی اومد. روسیه بهتره اوکراین رو موشکباران کنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
کار کاره انگلیس و اسرائیل و آمریکا هست. اینها تروریست پرور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
اینجور مواقع باید با یک فعال سیاسی اوکراینی هم مصاحبه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
این که تو فیلم که خود تروریست‌ها گرفتن و دارن گردن میبرن مشخه مسلمان افراطی یعنی همون داعش هستند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
از کجا پیدا میکنید اینارو؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
با این افتضاح پوتین ثابت کرد یک ببر کاغذیه و روسیه هم فقط اسمی ازش باقیمانده
طبل توخالییییییییییییییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
اگر پوتین ببر کاغذی باشه ، غرب در رأسش آمریکا ببر کاغذی ترند چون همه شون جمع شدند و عربده‌کشی کردند و الدرم بلدرم کردند ولی هیچ غلطی نتوانستند بکنند و مجبورند با اجیر کردن چند احمق با کارهای تروریستی به روسیه ضربه بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
هیچ شکی وجود ندارد که این جنایت کار امریکا انگایس ورژیم کودک کش است وتنها راه مقابله با ان مقابله بمثل در مقیاس سنگینتر است این کفتارهای غربی وجنایتکاران فقط زبان زور میفهمند ولا غیر روسیه اگر شهامت دارد باید پایگاه نظامیان امریکایی در سوریه را با خاک یکسان کند وبا تقویت پدافند هوایی سوریه هواپیماهای رژیم کودک کش را سرنگون کند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۰۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
شما چرا اینقدر ذوق می کنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
حرفای چرت و پرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
قتل عام مردم افغانستان، عراق، سوریه و غزه هم چرت و پرته؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
بروبابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
رژیم سراسر تروریسم غارت و تجاوز اسراییل هم ساخته امریکا و انگلیس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پوتین و روسیه در باتلاق جنگ اوکراین گرفتار شدن.حالا پوتین و روسیه برای تجاوز بیشتر نیاز به توجیه داشتند که با برنامه ریزی این نقشه و کشتن مردم خودش زمینه تجاوزات بیشتر و ادامه دادن جنگ برای تصرف بیشتر خاک اوکراین و حمله به نقاط بیشتر اروپا را بدست اورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
خیلی متاسفم هر کشوری با امریکا واسراییل وکشور های اورپایی مشکل داشته باشه هراتفاقی داخلش بیاید میگن کار خودشونه اما ....‌‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۳:۴۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
در حادثه یازده سپتامبر که همه دنیا فهمیدند خود زنی آمریکاییهاست چرا نگفتی کار خودشونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
کار خودشونه آره؟؟؟همون برنامه ای که همیشه توی ایران پیاده میکنید.تو و همدستات مثل خوره به جون مردم آزاده افتادید .مطمئنم از آخور صهیونیست میخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
این برنامه ها مختص آمریکاییهای دزد و تروریست هست که با انفجار برج های دوقلو و بهانه ای برای اشغال کشورهای نفت خیز غرب آسیا.به روسیه این برچسب ها نمی چسبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
مثل شاهچراغ ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
جناب ۱۰:۰۳ کاسه داغ تر از آش نشو خود آمریکا و انگلیس از مدتها پیش در خصوص انجام عملیات تروریستی در روسیه هشدار داده بودند و از حضور شهروندان خود در تجمعات کنسرت و غیره منع کرده بودند ، شماها خودتان نمی فهمید یا مردم را نفهم تصور می کنید ؟ آخر یک مقدار به فکر آبروی خودتان باشید که با نوشتن این چرت و پرت ها بیشتر از این نرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
فقط کار سرویس اطلاعاتی روسیه است والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
خود مقامات روسیه پذیرفته اند که آمریکایی ها قبلاً در باره احتمال حمله تروریستی به تجمعات و به طور خاص کنسرت ها به آنان هشدار داده بودند و حالا جناب کارشناس می فرمایند که «ترجیح می‌دادند که اطلاعاتی که در اختیار دارند را با دولت روسیه به اشتراک نگذارند.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
بالاخره همین احتمال حمله تروریستی به تجمعات را برمبنای چه اطلاعاتی گفته اند.منظور آن اطلاعات است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
اونا اقدام کرده بودند ولی جلوگیر از این وقایع کا آسانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
خدا شفات بده. همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
این خودش را کارشناس نشون میده ولی ایشون عددی نیست. حالا هر چغندری شده کارشناس
آخرین اخبار