حماس: اصرار نتانیاهو برای حمله به رفح به چالش کشیدن هشدار‌های جهانی است

حماس در بیانیه‌ای با اشاره به اصرار نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه، این روند را به مثابه به چالش طلبیدن جامعه جهانی دانست.

جنبش حماس با اشاره به تهدید بنیامین نتانیاهو مبنی بر حمله به رفح، آنرا به مثابه نادیده گرفتن وقیحانه هشدار‌ها و مواضع بین المللی دانست.

به نقل از النشره، حماس همچنین تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف سیاسی خود و تشدید جنگ کشتار جمعی علیه ساکنان غزه را مورد انزجار قرار داد.

در بیانیه حماس آمده است: اصرار نتانیاهو برای حمله به رفح به منزله به چالش طلبیدن همه درخواست‌ها و مواضع بین المللی است که درباره هرگونه عملیات نظامی در منطقه‌ای مملو از آوارگان هشدار می‌دهند.

حماس تاکید کرد: نتانیاهو تروریست، جنایتکار جنگی و شرور با تشدید جنگ کشتار جمعی که علیه ملت ما در غزه روا می‌دارد به دنبال تحقق اهداف سیاسی خود است.

در بیانیه حماس آمده است: نتانیاهو با تهدید به تعقیب و از میان برداشتن رهبران ما و تاکید بر اجرای جنایت بزرگش در شهر رفح، در چالشی وقیحانه، درخواست و مواضع جامعه جهانی را نادیده می‌گیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که با وجود هشدار‌های جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا همچنان مصمم به تهاجم زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار