بازدید ۳۶۶ هزار و ۲۱۹ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۳۶۶ هزار و ۲۱۹ گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

عطا حسن‌پور اظهار کرد: از مجموع ۳۶۶ هزار و ۲۱۹ گردشگر و مسافر نوروزی، ۶۶ هزار و ۳۸۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی استان و تعداد ۱۸۳ هزار و ۶۶۱ نفر از جاذبه‌های طبیعی استان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به بازدید ۳۳ هزار و ۷۲۶ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز استان، افزود: این میزان بازدید از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین جاری انجام شده که با توجه به آمار مقایسه‌ای سال گذشته؛ این میزان بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز استان ۱۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: همچنین در مجموع بازدید‌های نوروزی امسال تاکنون؛ تعداد ۸۲۳ نفر از جاذبه‌های تفریحی، ۱۸۳ هزار و ۶۶۱ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۳۲ هزار و ۹۲۲ نفر از جاذبه‌های مذهبی استان بازدید کرده‌اند.

حسن‌پور بیان کرد: در نوروز سال جاری ۴۸ هزار و ۷۰۷ گردشگر و مسافران نوروزی از موزه‌های استان بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین برای تسهیل خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی اپلیکیشن لرستان سفر برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه‌های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته و امکان خرید و تهیه بلیط از طریق اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیط نیز میسر شده است.

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.