تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در سطح استان خبر داد.

امین کوگانی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در ۱۷ نقطه استان، گفت : در این بازارچه‌ها صنایع دستی و سوغات استان کرمانشاه در ۱۷۵ غرفه و ۵۹ سیاه چادر به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه می‌شود. 

وی افزود: خوشبختانه طی روز‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی استان شده، بگونه‌ای که تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان فروش داشته اند. 

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: باتوجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی از این بازارچه‌ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در نظر داریم محصولات بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی و سوغات را در سطح استان با تخفیف ویژه به گردشگران و میهمانان نوروزی عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تمام محصولات عرضه شده در بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی وسوغات استان با تخفیف ۲۰ درصدی به گردشگران عرضه خواهد شد. 

کوگانی یادآور شد: تخفیف محصولات بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی و سوغات استان از امروز (هفتم فروردین) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه برپایی بازارچه‌های صنایع دستی به معرفی هرچه بیشتر هنر‌های دست ساز هنرمندان صنعتگر کرمانشاهی کمک کرده، افزود: همچنین با توجه به اینکه هنرمندان صنعتگر استان در فصل زمستان از نظر فروش محصولات خود دوره رکودی را پشت سر گذاشته اند، خوشبختانه بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی کمک کرده تا آمار فروش خوبی داشته باشند که بخشی از آن رکورد را جبران خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.