شوشتر پاکیزه میزبان گردشگران شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر گفت: با همکاری نهاد‌های دولتی و غیر دولتی در پاکسازی شهرستان شوشتر این شهرستان پذیرایی از مهمانان نورورزی مهیا شد.

مهدی زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر گفت: کهن شهر شوشتر به دلیل قدمت تاریخی و شهرت جهانی، و آب و هوای مطبوع هرساله یکی از مقاصد گردشگری پر مخاطب در استان خوزستان می‌باشد، از اینرو با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و اشاعه فرهنگ مشارکت عامه هرساله با نزدیک شدن به ایام نوروز برنامه‌های پاکسازی اماکن گردشگری و محور‌های مواصلاتی با حضور مسئولین انجمن‌ها و فعالین محیط زیست انجام می‌شود. 

او می‌گوید: امسال با اجرای طرح خوزستان پاکیزه در مکان تاریخی بند میزان شروع برنامه‌های پاکسازی اعلام گردید و با همکاری ادارات راه و ترابری، شهرداری‌های شوشتر و شهر‌های اقماری کلیه محور‌های محور‌های ورودی پاکسازی شد.

زمانپور ادامه داد: ویترین هر شهر ورودی‌های آن می‌باشند که مستلزم پاکیزگی و مدیریت صحیح و مستمر ارگان‌های متولی می‌باشد، نصب تابلو‌های هشدار دهنده و پیام‌های آگاهی رسان محیط زیستی، اجرای برنامه‌های مشارکتی، نشر و توزیع در فضای مجازی یکی از راه‌های انتقال آموزه‌های تاثیر گذار در زمینه محیط زیست می‌باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.