مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند

مردم مومن و روزه‌دار گرگان، امروز سه‌شنبه با برگزاری تجمع خودجوش، جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

این تجمع در امامزاده عبدالله (ع) گرگان با عنوان «النصر غزه» برگزار شد و تجمع کنندگان ضمن سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، از مجامع جهانی خواستند تدابیر لازم و قابل اجرا برای جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و فلسطین به ویژه زنان و کودکان در راستای سیاست نسل‌کشی رژیم صهیونیستی بیندیشند.

مردم گرگان همچنین از سازمان ملل خواستند قطعنامه مصوب شورای امنیت این سازمان را که طی چند روز قبل به تصویب اکثریت آرا مبنی بر آتش‌ بس فوری در غزه رسید را لازم‌الاجرا کند.

شورای امنیت سازمان ملل با ۱۴ رای موافق و رای ممتنع آمریکا قطعنامه پیشنهادی درباره غزه را به تصویب رساند و آمریکا آن را وتو نکرد.

روحانیون اهل سنت گلستان نیز امروز طی بیانیه‌ای مشترک جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را به شدت محکوم کردند و تاکید کردند: این جنایت بزرگ هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه روز ۱۷۰ خود را در حالی سپری می‌کند که جنایات اشغالگران در رفح، خان یونس و دیرالبلح ادامه دارد.

از چند روز پیش رژیم صهیونیستی حمله جدیدی به بیمارستان شفا شروع کرده و کشتار‌های هولناکی را مرتکب شده است. شاهدان عینی از اعدام‌های میدانی، بازداشت‌ها و کوچاندن آوارگان و دیگر اقدامات غیرانسانی علیه فلسطینی‌ها در بیمارستان شفا خبر می‌دهند.

در آذرماه سال گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی به این بیمارستان یورش برده و مدعی شده بود که این بیمارستان مرکز فرماندهی حماس و گردان‌های قسام شاخه نظامی آن است، اما نتوانست این ادعا را ثابت کند.

منبع: ایرنا

مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.