ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده

ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج پسربچه‌ای را که پس از ربوده شدن در یکی از نقاط جاده رها شده بود، به خانواده اش بازگرداندند. 

ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج هنگام گشت زنی در جاده فهرج ـ نرماشیر، متوجه پسر بچه‌ای حدودا ۸ ساله می‌شوند که در حاشیه جاده سرگردان بود و خودرو‌های عبوری به او توجهی نداشتند از این رو کنار این کودک متوقف و علت حضور وی در این نقطه را جویا شدند.

در ادامه مشخص شد این پسر بچه به دلایل نامعلومی از سوی سرنشینان یک خودرو از یکی از شهرستان‌های همجوار ربوده شده و پس از عبور از مسیر‌های بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و در لحظه رسیدن به یک سرعتگیر موفق به خروج از خودرو و فرار شده و به این شکل در محدوده جاده سرگردان مانده است.

به همین منظور ماموران پلیس راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسربچه و پرس و جو از افراد بومی و ساعت‌ها تلاش، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر وی را پیدا کرده و این کودک را به آغوش خانواده اش در شهرستان بم بازگرداندند که با گزارش این موضوع به عوامل انتظامی، پیجویی‌های پلیسی برای واکاوی دلیل این آدم ربایی و شناسایی هویت آدم ربایان در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها: پلیس راه ، آدم ربایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار