تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان و تامین امنیت است.

سردار علی مویدی در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا  اظهار کرد: تامین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفر‌های نوروزی می‌روند.

سردار مویدی بیان داشت: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران عزیز و گرانقدرم در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب بودیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروری آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست و در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

سردار مویدی اظهار داشت: از خداوند متعال، سلامتی عاقبت بخیری و توفیق روزافزون همه مجاهدان نظم و امنیت را مسئلت دارم و سالی توام با سلامتی، سرافرازی، پر رزق و روزی و شادکامی برای تمامی همسنگران و تمام ملت ایران آرزومندم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در توید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

برچسب ها: تامین امنیت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.