۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در مسیرهای ارتباطی این استان برای ۹ واحد صنفی و خدماتی پرونده‌ تخلفاتی تشکیل شد.

ایرج حسن پور  اظهار کرد: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت بر مساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی و مراکز امداد خودرو به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا، تاریخ اعتبار مصرف کالا و برخورد با گران‌ فروشی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان از طریق انجام‌ گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره کل صمت استان، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای طرح نظارتی مذکور در ۶ فروردین ماه، برای ۹ واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت برکالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته پرونده‌های تخلف تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

حسن پور اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مانند احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت برکالا مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

برچسب ها: صمت ، واحدمتخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار