دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار و گفتگو کرد.

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیر کل، قائم مقام و معاونین صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

 مجتبی میرحسینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم‌ترین دستگاهی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کند نام برد و خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت همه دستگاه‌ها در اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تنها نهادی که در بین تمامی سازمان‌ها و ادارات، مشاورین ایثارگران دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این یک ظرفیت فوق العاده‌ای برای این سازمان محسوب می‌شود.

 علیرضا کیخا، صدا و سیما را زبان گویا، مغز متفکر گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بیان کرد که عمود خیمه انقلاب اسلامی تفکر ایثار و شهادت است.

 مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان مهمترین رسالت رسانه ملی را اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: با توجه به گسترش فضای رسانه‌ای چه در عرصه مجازی و چه در عرصه رسانه ملی، ایجاب می‌کند تا فرزندان نسل جدید را بیشتر با تفکر ایثار و شهادت آشنا کرد و این مرکز آمادگی آن را دارد تا به صورت مشارکتی با بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به تولید برنامه نماید.

 در پایان برنامه ریزی‌های لازم برای پخش مراسم احیا در شب‌های قدر از گلزار شهدا انجام شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار