عملیاتی شدن بازار آب در یزد

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد از عملیاتی شدن بازار آب و تشکل آب بران در سال جدید بر اساس شعار جهش تولید با مشارکت مردم خبر داد.

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در دیدار با همکاران شرکت به مناسبت آغاز سال جدید و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: در سال جدید با توجه یه شعار جهش تولید با مشارکت مردم طرح‌های مردمی سازی در حوزه آب مانند تشکل آب بران و مدیریت آب به دست جوامع محلی در دستور کار قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه پیشران اصلی توسعه و تولید آب است، افزود: در سال گذشته تمام مواردی که می‌توان با مشارکت مردم و آب منطقه‌ای انجام شود از سوی شرکت استخراج شده و در سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود. 

محجوبی یکی از موضوعات مهم در بحث مردمی سازی و مشارکت مردمی در حوزه آب را بازار آب دانست و گفت: کارگزار بازار آب علاوه بر مبادله و پذیرش آب باید در بحث توسعه اجتماعی با مشارکت‌های مردمی، افزایش سواد آبی جامعه و بهره وری آب هم فعالیت جدی داشته باشد. 

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد به بارش‌های خوب استان اشاره و ابراز کرد: میزان بارش‌ها نسبت به دراز مدت ۱۰.۲ درصد افزایش و نسبت به سال گذشته ۱۱.۶ درصد کاهش داشته است. 

وی با بیان اینکه اجرای بند ع تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در استان یزد در حال اجرا است، گفت: در جلسات تخصصی شرکت و بر اساس آخرین بخشنامه‌های مرتبط بازنگری مجدد صنایع مشمول این قانون در دستور کار قرار گرفته است. 

شایان ذکر است جواد محجوبی در پایان این نشست به معرفی کتاب دو جلدی صعود چهل ساله که دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده، پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار