نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با انجام اقدامات مختلف، در ایام نوروز و رمضان مشکلی در تأمین آرد خبازی‌های استان وجود ندارد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی  در دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و جذب سهمیه آرد ویژه نوروز و ماه رمضان، در تأمین آرد مورد نیاز خبازی‌های استان هیچ مشکلی نداریم.

او افزود: با توجه به مصادف شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، کارگروه آرد و نان استان اقدامات شاخصی از قبیل تخصیص سهمیه آرد ویژه به نانوایی ها، تخصیص آرد به شهرستان‌های هدف گردشگری، تشدید بازرسی‌ها و همچنین ابتکار تخصیص آرد به چادر‌های عشایری نوروزگاه‌ها در مسیر محور‌های مواصلاتی و پر تردد را در دستور کار قرار داده است.

اشرفی اظهار کرد: سهمیه آرد ویژه شهرستان‌ها هم براساس سرانه جمعیتی و میزان مسافرپذیری توزیع شده است.

معاون استاندار با اشاره به افزایش میزان مراجعات به نانوایی‌ها در این ایام بیان کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی باید بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه نظارت لازم و مستمر داشته باشد.

او در ادامه بر ضرورت تأمین و عرضه مناسب و پایدار نان و جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف‌های غیرمتعارف در نانوایی‌ها تأکید کرد.

برچسب ها: سهمیه آرد ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.