تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در راستای مقابله با حوادث، گفت: تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران تقویت می‌شوند.

پیرحسین کولیوند در نشست ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در سال جدید، گفت: آموزش همگانی یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است که تا به امروز دستاورد‌های خوبی در این زمینه حاصل شده که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه آموزش به ۳ میلیون نفر از شهروندان اشاره کرد.

وی افزود: برای تهران نیز در حوزه آموزش همگانی و مقابله با حوادث تمهیدات ویژه اندیشیده شده است. تقویت لجستیک و افزایش تیم‌های واکنش سریع با محوریت به کارگیری نیرو‌های متخصص آغاز شده؛ اما این به تنهایی کافی نیست.

کولیوند ادامه داد: امروز ضرورت دارد تا مردم را نسبت به مخاطرات آشنا کرد. با مشارکت مردم است که می‌توان عملکرد موفقی داشت. استان تهران در زمینه بهره گیری از توان شهروندان و داوطلبان می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: توانمندسازی و آگاهی بخشی به عموم مردم کمک می‌کند تا در مواقع بحران راحت‌تر بتوان امدادرسانی را انجام و حتی گام‌های موثری در عرصه پیشگیری برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار