تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار

با همکاری سازمان آتش نشانی، فنی و حرفه‌ای و راه آهن شهر زرند، اولین استاندارد نویسی مهار حریق در قطار‌های باری و مسافری به انجام رسید. 

با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، فنی و حرفه‌ای شهرستان، راه آهن شهر زرند اولین استاندارد نویسی مهار حریق در قطار‌های باری و مسافری به انجام رسید. 

مرتضی بخشی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند هدف از این استاندارد نویسی را در مسیر رسالت آموزشی سازمان فنی و حرفه ای با ارائه راهکار‌های مناسب برای مواقع ضروری و خطر دانست و تصریح کرد: این استاندارد، شامل الزامات اجرایی مربوط به دانش، مهارت و نگرش لازم برای انجام کار اطفای حریق در قطار در محیط‌ها و شرایط گوناگون می‌باشد. 

وی از زرند به عنوان یک شهر دارای خطوط ریلی و حمل بار‌های مختلف نام برد و گفت: توانایی بررسی عوامل ایجاد کننده آتش در قطار، آگاهی از تجهیزات آتش نشانی، توانایی خاموش کردن انواع آتش در قطار و توانایی پیشگیری از آتش سوزی در قطار از اهداف این طرح می‌باشد.

 بخشی ضمن قدردانی از حمایت‌های ضیاءالدینی شهردار، مداحی نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان، منصوری رئیس پایانه بین المللی حمل بار و مسافر راه آهن زرند گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم ایمنی بیشتری به مسافران خطوط ریلی ارائه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار