مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را در خصوص زمان تعیین تکلیف بدهی‌ها و بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها ارائه کرد.

 مصطفی زارعی در خصوص آخرین مهلت باشگاه‌ها برای بارگذاری مدارک لازم برای مجوز حرفه‌ای، اظهار داشت: یازدهم فرودین آخرین فرصتی است که باشگاه‌ها باید بدهی‌هایی که تا اول ژانویه سال جدید قطعی شده را تسویه یا تعیین تکلیف کنند. بعد از آن هم تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند مدارک مالی را بارگذاری کنند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، گفت: بعد از آن هیات بدوی و استیناف مجوز وارد عمل می‌شوند. ما نیز فرصتی حدودا یک ماه و ۵ روزه داریم مدارک را بررسی و ارزیابی‌های میدانی انجام بدهیم. ۱۰ خرداد آخرین فرصتی است که فدراسیون فوتبال باید نتایج را به AFC اعلام کند.

وی تصریح کرد: در چند نوبت آرای قطعی که در دادگاه CAS، فیفا و کمیته وضعیت فدراسیون و آرای انضباطی تا پیش از سال جدید میلادی بوده را به باشگاه‌ها اعلام کردیم. آخرین بار ۲۸ اسفند یاد آوری کردیم. نه فقط استقلال و پرسپولیس، همه باشگاه‌ها درگیر این موضوع و مساله هستند. تلاش می‌کنند با طلبکاران تسویه یا تفاهم کنند. ما هم بعد از ۱۱ فروردین می‌توانیم بگوییم وضعیت چگونه است. اکثر باشگاه‌ها بدهی دارند.

زارعی ادامه داد: پرونده مالی، داخلی و بین المللی بودنش فرقی ندارد. هر حکم قطعی باید تسویه شود. اکثر باشگاه‌ها حداقل پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت دارند که به آنها اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار