سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه ادعا کرد، چهار پهپاد دوربرد نیرو‌های یمنی را که به سمت یک ناو آمریکایی در دریای سرخ پرتاب شده بودند، منهدم کرد.

 سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد هیچ خسارت یا زخمی توسط آمریکا یا کشتی‌های ائتلاف گزارش نشده است.

آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیرو‌های یمنی حمله کردند، اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده است که هدف از این عملیات فقط دفاعی خواهد بود.

نیرو‌های مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیرو‌های مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
هواگردا باید بصورت دسته های چند تایی با فواصل دویست سیصد متری پرتاب بشن و جلوییا باید بدون بمب باشن و فقط به نوبت مرتب فلایر و آتیش پرت کنن تا آخریا سالم بمونن و بخورن به هدف
آخرین اخبار