دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس

فردی که با وعده دادن سود دهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعات هموطنان کل کشور به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت سرمایه گذازی در بازار فارکس از یک فرد نامعلوم موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

او افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند چند وقت پیش درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذازی در بازار بازارفارکس فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتمادمان جمعآ به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم.

سرهنگ خورشاد گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان شمالی کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

او افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به کلاهبرداری ازحساب ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.