ورود سامانه بارشی به کرمان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر امروز، فعالیت سامانه بارشی، برخی از مناطق استان کرمان را در بر می‌گیرد.

امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: امروز در مناطق جنوبی وزش باد و گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی به کشور، این سامانه در کرمان به صورت افزایش ابر و بارش باران  برخی از مناطق شمال و شمال غربی استان را در بر می‌گیرد، افزود:عمده بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوب غربی طی روز جمعه خواهد بود.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: برای شنبه هفته آینده با توجه به کاهش دما، خطر سرمازدگی برای محصولات باغی در مناطق شمال و غرب بخصوص در شهربابک و برخی مناطق زرند وجود دارد که توصیه می‌کنیم کشاورزان با راهنمایی کارشناسان مربوطه تمهیدات لازم را برای خطر سرمازدگی بیندیشند.

وی بیان داشت: همچنین برای روز‌های شنبه و یکشنبه، جوی نسبتا پایدار را در سطح استان خواهیم داشت.

دریافر افزود: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر، سردترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار