افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری جنوب استان گفت: ۶۳۸۷۵ نفر مسافر در نیمه‌ی اول سفر‌های نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب استان جابجا شده اند .

احمدیان معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری جنوب استان گفت: ۶۳۸۷۵ نفر مسافر در نیمه‌ی اول سفر‌های نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب استان جابجا شده اند که سهم ناوگان مینی بوس رانی از این جابجایی در سفر ۸۴ درصد و در مسافر ۷۷ درصد بوده، سهم ناوگان اتوبوسی ما ۱۴ درصد سفر‌ها و ۲۲درصد مسافران داشته و همچنین سهم ناوگان سواری ما ۲ درصد سفر‌ها و یک درصد مسافرین را در دستور کار داشتیم.

معاون حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان افزود: ۶۸۹۰۳ مسافر در نیمه‌ی اول تعطیلات نوروزی وارد جنوب استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل نه درصد افزایش داشته است که در این خصوص ۴۱۹۶۱ مسافر خروجی داشتیم که تقریباً ۴۱درصد آمار منفی داریم.

وی تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل از بیست و چهار اسفند ماه با شروع سفر‌های نوروزی تاکنون یک میلیون و صد و نود و پنج هزار و هفتصد و پنجاه و دو تردد در جنوب استان انجام شده که نسبت به سال گذشته ۹درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار