استاندار:

سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بالقوه مختلفی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد و معادن دارد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در نشست تشریح و تبیین برنامه‌ها در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال اظهار کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیتیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد که این حوزه یک اقتصاد قوی دارد به همین دلیل باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه آورده حوزه گردشگری بسیار بالا است، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید طرح‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری آماده شود که بتوان با برنامه ریزی پیش رفت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: جوانان روستایی باید در روستا‌ها ساماندهی شوند تا از این ظرفیت استفاده کنیم و اگر نیاز به آموزشی در حوزه‌های مختلف دارند آنها را آموزش دهیم، نیازی نیست جوانان روستایی برای آموزش به جایی بروند بلکه باید تلاش کنیم مربی به آن روستا برود.

وی بیان کرد: تعداد زیادی مربی برای آموزش جوانان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده‌اند اکنون که شرایط آن پیش آمده می‌توانیم برای آوردن مربی اقدام کنیم، هماهنگی‌های لازم برای کلاس‌های کنکور انجام شده تا گروه‌های جهادی اساتید را بیاورند و کلاس برگزار کنند.

کرمی با اشاره به اینکه به گروه‌های جهادی گفته شده نیاز داریم دانش آموزانمان از نظر علمی توانمند شوند، ادامه داد: مدرسه یکی از زیرساخت‌ها به شمار می‌رود، اما اگر معلمی برای آموزش دانش آموزان نداشته باشیم ساخت مدرسه بی فایده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مربی توانمند باشد توان شکوفا کردن ظرفیت دانش آموزان را دارد، اما اگر معلم با طریقه آموزش دادن به دانش آموزان آشنا نباشد هزاران امکانات هم که فراهم شود نمی‌تواند از آن استفاده درست کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار