توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: یک هزارو ۴۷۳ خودرو ، رانندگان پر خطر از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ) تاکنون، در معابر درون شهری این استان توقیف شده است.

سرهنگ رحمتی پور گفت: پلیس با رانندگان پرخطری که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره می اندازند علاوه بر جریمه و ثبت نمره منفی در سابقه گواهینامه، وسایل نقلیه آنان را به توقفگاه دلالت می کند.

وی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی تردد در معابر درون شهری البرز اضافه کرد:طی این مدت خوشبختانه تصادفات منجر به فوت ۱۰۰درصد کاهش یافته است.

رحمتی پور گفت: طرح نظارت بر رانندگان پر خطر به طور شبانه روز در طول ایام نوروز اجرا خواهد شد و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و استفاده از تلفن همراه. عبور ازچراغ قرمز برخورد جدی می شود.

وی اظهار کرد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد امنیت ترافیکی ، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های موتور سوار و خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و سامانه های هوشمند منصوبه در معابر انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود : هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای سفرهای نوروزی شهروندان بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود.

وی یادآورشد که با رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان ، امیدواریم شاهد انضباط ترافیکی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در معابر شهری استان البرز باشیم.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.