ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس

علی حیدریان در نمایش هندبال‌ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال‌ساحلی جهان در حاشیه باز‌ی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت خواهد کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه گیتی پسند ، علی حیدریان بازیکن تیم ملی هندبال‌ساحلی ایران و عضو تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، در نمایش هندبال‌ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال‌ساحلی جهان در حاشیه باز‌ی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت خواهد کرد.

حیدریان به‌دلیل کسب مقام سوم و اولین مدال تاریخی هندبال جهان توسط تیم‌ملی هندبال‌ساحلی نوجوانان در مسابقات جهانی یونان و همچنین کسب عنوان گلزن برتر این مسابقات توسط علی حیدریان، بغل‌چپ مستعد تیم هندبال گیتی‌پسند نیز به‌عنوان نماینده این باشگاه و ایران همچنین جوان‌ترین بازیکن، در این تورنمنت حضور خواهد داشت.

در این مسابقات مجموعا ۶۴ بازیکن هندبال‌ساحلی (۳۲ مرد و ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال‌ساحلی از ۱۸ کشور جهان، ازجمله بازیکنانی از جمهوری‌اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات‌متحده آمریکا و اروگوئه حضور دارند.

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلف و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.


فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) نمایش هندبال‌ساحلی IHF را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی  برگزار می‌کند که به‌دنبال آن سه تیم ستاره مرد و سه تیم ستاره زن، به‌علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال‌ساحلی را در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ در کرتیل، با فاصله تنها بیست‌کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.