امام جمعه آبادان:

مسئولان حکومتی مراقب خطر لغزش از مسیر علوی باشند

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی با اشاره به لزوم رعایت سیرت علوی در حکومت اسلامی به مسئولان هشدار داد گرفتار خطر لغزش نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان گفت : ریزش و انحراف از مسیر اصلی و سیرت علوی از امام امام علی (ع) تاکنون وجود دارد و کارگزاران و مسئولان باید مراقب باشند تا گرفتار این آفت نشوند.

او بااشاره به آغاز ایام سوگواری امام علی و شب های قدر از امشب گفت : روزه داران نهایت استفاده را در این شب ببرند و تعجیل در فرج امام زمان در صدر دعاهای خود باشد.

این مسئول همچنین از حضور کارگزاران کمیته امداد در مراسمات شب های قدر برای جمع آوری هدایای شهروندان خبر داد.

امام جمعه آبادان در آستانه روز طبیعت  و سیزده بدر گفت : شهروندان از آسیب زدن به طبیعت پرهیز کنند و مراقب باشند حرمت ماه رمضان و شهادت امام علی (ع) نگه داشته شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کمک و همکاری نیروی انتظامی برای مقابله با روزه خواری حاضر خواهند بود.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه 12 فروردین ماه که روز جمهوری اسلامی گفت : اسلام عیبی ندارد و اگر مشکلات و نواقصی مشاهده می شود عیب از مسلمانی ماست و اگر دفاع مقدس و پای کار بودن مردم نبود تهاجمات فرهنگی و تحریم ها تا به حال این حکومت اسلامی را از پای درآورده بود.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با توجه به وضعیت سرزمین های اشغالی گفت : حضور مردم در روز قدس امسال باید متفاوت تر باشد چون اگر دشمنان بی تفاوتی مردم مسلمان نسبت به غزه را ببینند بی شک نقشه های بیشتری برای نابودی این کشور می کشند.

برچسب ها: حکومت علوی ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.