تشریح اقدامات شهرداری در ایام نوروز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت : برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.

کامجو غلامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه فضاسازی و زیباسازی سطح شهر کرمانشاه در ایام نوروز، گفت : تنوع جاذبه‌های گردشگری در کرمانشاه باعث شده تا هرساله میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور باشیم.

وی افزود: امسال تلاقی ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تلاش مجموعه شهرداری را مضاعف کرد تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ماه مهمانی خدا و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصریح کرد: در نوروز امسال سعی کردیم با کمترین هزینه، بهترین اقدامات را در زمینه زیباسازی و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.

غلامی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: نورپردازی تقاطع‌های غیرهمسطح، فضاسازی میادین شاخص و گل‌کاری بوستان‌ها و بلوار‌های سطح شهر با کاشت گل‌های فصلی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به صورت گسترده با طرح‌های ادغامی انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مجموعه شهرداری مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
درختکاری و نهالکاری در پارک ها و بوستان ها