ساخت ۲ پارکینگ عمومی با ۵۴۰ واحد ظرفیت در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه در سال جدید خبر داد.

 مهدی اخ‌الصنایع با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی پارکینگ‌های طبقاتی برای کاهش گره ترافیکی منطقه ۱۰ اظهار کرد: این منطقه متراکم‌ترین منطقه شهری و چهار برابر میانگین شهر تهران جمعیت دارد و همین امر موجب شد تا افزایش سرانه‌های خدماتی و شهری در دستورکار ویژه مدیریت شهری منطقه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث دو پارکینگ جدید در منطقه افزود: پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد از جمله املاک تحت اختیار مدیریت شهری منطقه است که سال گذشته از طریق سازمان حمل‌ونقل و ترافیک عملیات احداث آنها آغاز شد و امیدواریم با تکمیل این پارکینگ‌ها در سال جاری بتوانیم ظرفیت پارکینگ‌های منطقه را افزایش دهیم.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: پارکینگ طبقاتی گلستانی در ۹ طبقه پارکینگ (یک طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۸۸ مترمربع احداث می‌شود.

اخ‌الصنایع ادامه داد: احداث پارکینگ اعتماد به دلیل بافت متراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور این ملک، به صورت زیرسطحی در چهار طبقه با ظرفیت ۲۷۳ واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنایی ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع در دستورکار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به دلیل زیرسطحی بودن پارکینگ اعتماد، مقرر شده در فضای آزاد شده سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه با احداث این دو پارکینگ گنجایش پارک ۵۴۰ دستگاه خودرو فراهم می‌شود، گفت: هم‌اکنون عملیات اجرای پروژه احدث دو پارکینگ گلستانی و اعتماد در مرحله خاکبرداری بوده و با سرعت در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
پارکینگای عمومی توی طرح ترافیک عملا بلا استفاده اند و کسی نمیتونه ازشون استفاده کنه
آخرین اخبار