بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج تن و ۱۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای طرح نوروزی در این استان تا کنون کشف شده که در حوزه کشفیات ۲۲ درصد افزایش را شاهد هستیم.

سردار دوستعلی جلیلیان  در تشریح عملکرد ۲ هفته گذشته قرارگاه نوروزی پلیس اظهار کرد: در راستای تحقق شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعیت با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود انتظامی سیستان و بلوچستان و با تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع) به‌صورت‌ شبانه روزی، اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی اجرا و تا کنون نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

وی به فعالیت واحدهای گشتی جهت ارتقاء امنیت در طرح نوروزی پلیس اشاره کرد و افزود: روزانه وضعیت جغرافیایی جرم رصد و تیم‌های گشتی آشکار و پنهان جهت کوتاه کردن دست مجرمان از حریم امنیتی شهروندان فعال بودند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در حوزه ترافیکی با همکاری و همراهی مردم و تلاش همکاران در پلیس راهور و پلیس راه استان، با وجود افزایش میزان سفر و تردد در محورهای مواصلاتی برون و درون شهری، شاهد کاهش ۱۵ درصدی تعداد فوتی های و مصدومین بیانگر کاهش شدت تصادفات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی مقابله با سرقت بیان کرد: با اجرای این طرح شاهد کاهش ۲۴ درصدی وقوع و افزایش ۱۹ درصدی کشف سرقت ها در حوزه سرزمینی سیستان و بلوچستان بوده ایم و باندهای سرقت های مسلحانه متعددی نیز دستگیر که در نتیجه شاهد کاهش ۴۷ درصدی وقوع سرقت‌ها مسلحانه و افزایش کشف ۶۸ درصدی این سرقت‌ها هستیم.

سردار جلیلیان در ادامه تشریح عملکرد نوروزی پلیس از افزایش پنج درصدی کشفیات سلاح و مهمات خبر داد.

وی با بیان اینکه هدف پلیس ارائه خدمت صادقانه به منظور جلب رضایت مردم و خداوند متعال هست اظهارکرد: با مشارکت مردم در سال جدید در جهت تحقق شعار جهش تولید و مشارکت مردم در حوزه امنیت اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب ها: مواد مخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار