تشکر استاندار سیستان و بلوچستان از زحمات شبانه روزی مجموعه انتظامی استان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در قرار گاه تامین نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان حضور یافت.

استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امروز قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ستاد انتظامی استان اظهار کرد: از زحمات و تلاش های شبانه روزی "سردار جلیلیان" فرمانده محترم انتظامی استان و مجموعه کارکنان خدوم انتظامی که انصافا در تأمین نظم و امنیت مردم شریف استان در ایام نوروز تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

محمد کرمی به اهمیت مقوله های ارتباط با مردم،حضور و مشارکت در بخش های مختلف از جمله اقتصاد و فعالیت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی که زمینه ساز امنیت هستند اشاره و تأکید کرد اجرای این موارد کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم را به دنبال دارد.

سردار دوستعلی جلیلیان نیز در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور و حمایت های مهندس محمد کرمی استاندار محترم سیستان و بلوچستان در تشریح عملکرد قرارگاه نوروزی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعیت با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود انتظامی استان و با تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع) بصورت شبانه روزی، اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی اجرا و تا کنون نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه ترافیکی با همکاری و همراهی خوب مردم و تلاش همکارانم در پلیس راهور و پلیس راه استان، علی رغم افزایش میزان سفر و تردد در محورهای مواصلاتی برون و درون شهری، شاهد کاهش ۱۵ درصدی تعداد فوتی های و مصدومین بیانگر کاهش شدت تصادفات می باشد.

سردار جلیلیان با اشاره به اجرای طرح نوروزی مقابله با سرقت گفت: با عنایت به اجرای این طرح شاهد کاهش ۲۴ درصدی وقوع و افزایش ۱۹ درصدی کشف سرقت ها در حوزه سرزمینی استان بوده ایم و باندهای سرقت های مسلحانه متعددی نیز دستگیر که در نتیجه شاهد کاهش ۴۷ درصدی وقوع سرقت های مسلحانه و افزایش کشف ۶۸ درصدی این سرقت ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.