عملیات اجرایی احداث ۲۰۸ واحد مسکونی در مهاباد آغاز شد

رئیس بنیادمسکن انقلاب‌اسلامی مهاباد گفت: عملیات اجرایی احداث ۲۰۸ واحد مسکونی در این شهرستان با تسطیح و آماده سازی زمین آغاز شده است.

حنیف سلامت رئیس بنیادمسکن انقلاب‌اسلامی مهاباد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰۸ واحد مسکونی، گفت: برای احداث این منازل مسکونی حدود ۴ هکتار زمین در محدوده روستای یوسفکند در دست تسطیح و آماده سازی است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ متقاضی ساخت منزل مسکونی در روستای یوسفکند ثبت شده، اضافه کرد: این زمین‌ها با اولویت اهالی این روستا ثبت و هر قطعه آن به ۳ نفر واجد شرایط برای ساخت مسکن واگذار خواهد شد.

رئیس بنیادمسکن انقلاب‌اسلامی مهاباد بیان کرد: با واگذاری این زمین ضمن جلوگیری از تخریب اراضی و باغات روستا به موضوع تهیه منزل مسکونی برای روستاییان کمک خواهد شد.

سلامت ادامه داد: همچنین برای ساخت هر واحد از این منازل مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طرف بنیاد مسکن با هدف کمک به ساخت سرپناه برای روستاییان پرداخت خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و دارای ۱۹۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است؛ از مجموع روستا‌های دارای سکنه مهاباد ۱۲۹ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.