هشدار‌ها نسبت به بازگشت داعش به غرب عراق

بزرگان و ریش سفیدان استان الانبار در غرب عراق نسبت به بازگشت گروه تروریستی داعش به این مناطق هشدار دادند.

بزرگان و ریش سفیدان استان الانبار در غرب عراق نسبت به تکرار سناریو سال ۲۰۱۴ و بازگشت گروه تروریستی داعش به این مناطق هشدار دادند.

 ریش سفیدان استان الانبار اعلام کردند که «محمد الحلبوسی» رئیس برکنار شده پارلمان، تلاش‌هایی را برای اجرای سناریویی مانند سال ۲۰۱۴ در مناطق غربی عراق در دست اجرا دارد.

این افراد افزودند: تلاش‌ها برای اجرای تحصن‌های بزرگ در مناطق غربی انجام شده است و نهاد‌های امنیتی نیز از افزایش شمار تروریست‌های داعشی در منطقه «وادی حوران» و بیابان‌های غربی خبر داده اند.

بزرگان استان الانبار اعلام کردند که رئیس پیشین پارلمان، از پرونده‌هایی نظیر آوارگان، عفو عمومی و پرداخت خسارت به مردم این مناطق برای ایجاد شکاف میان ساکنان استان الانبار و دولت عراق سوء استفاده و آن‌ها را برای مبارزه با حکومت تشویق می‌کند.

گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ با حمایت برخی طرف‌های غربی و عربی مناطق گسترده‌ای از کشور عراق بویژه مناطق غربی آن را اشغال کرد و جنایت‌های بزرگی مرتکب شد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: داعش ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خروج سفیانی
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۴:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : مقاومت‌های عزیز اسلامی دلاور مردان مرد شیر دلان عراق اسلامی هر چه سریعتر باید بروند تحقیق بازرسی موشکافانه کنند اگر صحت داشته باشد باید دخل همگیشان را بسازد بزنید نیست نابودشان کنید همچون گذشته که اثری از وجود نحس نجس بدذاتان بدجنسان فاسدین فاسقین جنایتکاران تروریستی نکبتشان باقی نماند . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .‌
آخرین اخبار