انجام ۵۷۹ جراحی اورژانسی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد

سرپرست بیمارستان امام علی (ع) بجنورد از انجام ۵۷۹ عمل جراحی اورژانسی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تا ۱۳ فروردین امسال خبر داد.

خدابنده گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۴۱ بیمار به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده اند که ۸۶۴ نفر از خدمات درمانی سرپایی و هزار و ۹۷۷ نفر نیز در اورژانس بستری شده اند.
وی با بیان اینکه در این بیمارستان بیماران و مراجعان از خدمات اورژانسی ویزیت، بستری، جراحی و تصویربرداری شامل سونوگرافی، رادیولوژی و سی تی اسکن بهره‌مند شده‌اند، افزود: هزار و ۸۴۱ خدمات ویزیت تخصصی، هزار و ۵۹۳ خدمت سی تی اسکن، ۳۸۶ خدمت ام آر ای، ۲ هزار و ۹۵۲ خدمت رادیولوژی، هزار و ۸۵۴ خدمت آزمایشگاهی و ۹۴۷ خدمت سونوگرافی به ۳ هزار و ۷۱۴ نفر ارائه شده است.
وی با بیان اینکه اکنون ۱۱۶ نفر از بیماران در بخش‌ها بستری هستند، افزود: ۲۰ بیمار اورژانسی نیز در آی سی یو بستری و از خدمات تخصصی و ویژه بهره‌مند شده اند.
دکتر خدابنده با اشاره به اینکه بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در ایام نوروزی فعال و با تمام ظرفیت به بیماران و مراجعان خدمت ارائه کرده است، گفت: پزشکان متخصص و همکاران ما با تمام توان در بیمارستان به صورت شیفت‌بندی خدمات مناسب را ارائه کردند.

برچسب ها: اورژانس ، سی تی اسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.