اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

پلیس قزوین منجی دختر جوان/کشف گازوئیل و آرد قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه شانزدهم فروردین ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان بر روی پل عابر پیاده آزاد راه قزوین - زنجان روبروی دانشگاه آزاد، بلافاصله ماموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ خدایی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند دختر جوان از دکل پل بالا رفته و به صورت مخاطره آمیز به سمت اتوبان نشسته که بلافاصله افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این دختر جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، در اقدامی شجاعانه و حالتی نامتعادل اقدام به گرفتن دختر جوان کرده و به همراه عوامل امدادی وی را از منطقه خطر دور کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: دختر جوان در گفتگو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوء استفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

سرهنگ خدایی ضمن توصیه به شهروندان برای عدم انتشار تصاویر شخصی شان در فضای مجازی خاطر نشان کرد: سوءاستفاده از فیلم و عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرائم حوزه فضای مجازی می‌باشد، بنابراین هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرائم رایانه‌ای جرم محسوب شده و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

کشف هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ حاجیان راد افزود: در بازرسی از آن هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین بیان داشت: ارزش ریالی این محموله حدود ۳۷۵ میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف آرد قاچاق از کامیونت ایسوزو

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - زنجان یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ خدایی افزود: در بازرسی از آن، ۱۷۰ عدد کیسه آردقاچاق به وزن ۶ هزار و ۸۰۰ کیلو گرم که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان جهاد کشاورزی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و کیسه‌های آرد تحویل سازمان غله شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.