سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی قم در روز قدس

مدیرکل حوزه شهردار قم از ارائه خدمات پارکینگ و سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی به‌صورت رایگان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید جواد صحرایی،مدیرکل حوزه شهردار قم با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس و برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه این مراسم و همچنین تشییع شهید راه قدس محسن صداقت اظهار داشت: مجموعه بخش‌های مختلف شهرداری قم برای برگزاری این راهپیمایی حماسی و تأثیرگذار در آماده‌باش کامل خواهند بود.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری متناسب با گرامیداشت روز جهانی قدس نیز توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم انجام‌شده است، ابراز کرد: هماهنگی با دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی انجام‌شده است.

مدیرکل حوزه شهردار قم ادامه داد: عوامل ستادی و خدماتی شهرداری قم در این راستا با بسیج کامل امکانات و تجهیزات در حال خدمات‌رسانی و فعالیت خواهند بود و مسیر‌های راهپیمایی از عصر امروز با همکاری پلیس راهور آماده‌سازی می‌شود.

وی از دستور شهردار قم برای رایگان شدن پارکینگ‌های مجاور مسیر‌های راهپیمایی خبر داد و افزود: پارکینگ‌های ضلع شرقی حرم مظهر، شهید کاظمی، طبقاتی زائر و بهار برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان از ساعت ۸ لغایت ۱۴ روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه پیش‌بینی‌شده است.

صحرایی همچنین با اشاره به سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی در روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس با دستور شهردار قم مطرح کرد: ناوگان اتوبوس‌رانی نیز برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، سرویس‌دهی در تمامی خطوط شهری فردا تا پایان راهپیمایی رایگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
خداییش اتوبوسرانی سنگ تمام گذاشت ازساعات اولیه مشغول سرویس دهی بودن تاحالا چنین نظم وهماهنگی ندیده بودم استاندارعزیز ممنون
آخرین اخبار