راهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان با حضور اقشار مختلف مردم از میدان قایم این شهر به سمت مصلای نماز جمعه خاتم الانبیا برگزار شد.

 امروز در زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی زنجانی‌ها، خالق حماسه‌ای بزرگ و به به یادماندنی هستند، حماسه‌ای از جنس وحدت و همدلی برای دفاع از مظلوم و آزادی قدس شریف، تا وحدت و انسجام ملت ایران را برای تحقق آزادی فلسطین فریاد بزنند.

امروز آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند تا فریاد بزنند رژیم جعلی اسرائیل آخرین نفس‌های شوم و منحوس خود را می‌کشد و به زودی از آخرین جنایت ددمنشانه و تروریستی خود در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنها پشیمان خواهند شد.

راهپیمایان زنجانی تصاویری از سرداران شهید در کنسولگری ایران در دمشق و همچنین شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای محور مقاومت را در دست دارند.

مردم فهیم و ولایتمدار در نقاط مختلف استان زنجان بار دیگر به صحنه آمده‌اند و در مقطع حساس و تأثیرگذار که رژیم جعلی اسرائیل یا وقاحت و درندگی مردم بی گناه غزه را به خاک خون می‌کشد، با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.