جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز تداوم موفقیت‌های فولاد اکسین در سال جدید است

نخستین نشست شورای راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران با موضوع مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شد.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در اولین جلسه راهبردی سال۱۴۰۳ این شرکت با اشاره به شعار «جهش تولید، با مشارکت مردم» گفت: پارسال شرکت فولاد اکسین با همت و تلاش تمام ارکان مجموعه، سال خوبی را در بخش تولید، فروش و توسعه سپری نمود که با همدلی و هم افزایی مدیران موفق به ثبت رکوردهای خوبی شدیم که انتظار می‌رود این حرکت رو به رشد در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.

او افزود: باتوجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری، در سال جدید باید از ظرفیت مشارکت مردم در افزایش تولید استفاده شود که نمونه بارز این موضوع مشارکت مردم در دفاع مقدس و مقابله با بیماری کرونا بود.

به گفته آقای محمدی یکی از بخش هایی که در شرکت می تواند تعامل خوبی با مردم برای تحقق شعار سال داشته باشد، بخش تامین مواد اولیه است که باید خارج از انحصارهای موجود، فضای بازی را برای حضور و مشارکت دیگر تامین کنندگان فراهم نماید.

مديرعامل شركت فولاد اکسین خوزستان در ادامه‌ با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار سال گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان که اساس مردمی دارند، زمینه‌ساز تحقق مشارکت مردم در جهش تولید است که مديران فولاد اکسین باید پیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشند.

او ادامه داد: برون سپاری برخی خدمات شرکت،مشارکت مردم را دربر دارد و مديران باید در سال جدید این موضوع را بررسی و عملیاتی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.