۱۲۱ واحد صنعتی خراسان جنوبی گازدار شدند

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۱۲۱ واحد صنعتی در استان خبر داد.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گازرسانی به ۱۸۲ روستای زیر ۲۰ خانوار استان در سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۴  هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال انجام شده است، گفت: پس از گذشت ۱۷ سال از تأسیس شرکت گاز استان  هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

او افزود: تعهد این شرکت گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار بوده که انجام شده و با اهتمام دولت، گازرسانی به روستا‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

محمودی از گازرسانی به ۱۲۱ واحد صنعتی استان با اعتبار هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال نیز خبر داد و اظهار کرد: پارسال گازرسانی به سه هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قالب هشت طرح و با اعتبار ۶۲۹ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در این مدت گازرسانی به ۱۴۴ واحد مسکونی محرومان در سه روستای استان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.

او از گازرسانی به ۳۷ پاسگاه و ۴۰ برجک دیده بانی با اعتبار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: شرکت گاز در زمینه مسئولیت اجتماعی خود در طرح اجرای لوله کشی داخلی هزار و ۱۳۹ واحد منازل محرومان استان مشارکت کرده است.

محمودی گازرسانی به مجتمع کشاورزی دشت مرک و دامداران سرایان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های اجرایی شرکت گاز در پارسال عنوان کرد و گفت: گازرسانی به بازارچه‌های مرزی استان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی احداث ساختمان اداری عملیاتی دیهوک، ناحیه ۲ بیرجند و آیسک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، احداث خط تقویتی نیمبلوک - نوغاب حاجی آباد با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال، حفاظت الکترونیک در سطح ایستگاه CGS شماره یک بیرجند و ساختمان اداری شهر قاین با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال، بهسازی موتورخانه‌های حرارت مرکزی سطح استان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های اجرایی شرکت گاز در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

او تصریح کرد: پارسال ۴۰۷ طرح گازرسانی در استان با اعتبار ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.