۶ هزار و ۵۰۰ فروشگاه در اجرای طرح کالابرگ در آذربایجان‌غربی همکاری دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ از فردا، گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ فروشگاه در شهرستان‌های ۲۰ گانه استان برای اجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت دارند.

علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی  با اشاره به همکاری ۶ هزار و ۵۰۰ فروشگاه در اجرای طرح کالابرگ در استان، گفت: این تعداد، ۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و ۶ هزار فروشگاه، خرد است.

وی اضافه کرد: اسامی، مشخصات و نشانی همه این فروشگاه‌ها در برنامه «شما» که ویژه طرح کالابرگ طراحی شده، موجود است.

دهقانی اظهار کرد: هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان به همراه ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دولت خریداری کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

دهقانی با بیان اینکه همچنین یک ماه مهلت استفاده از زمان شارژ برای این یارانه وجود دارد، گفت: یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

وی افزود: مردم برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند و به جای ایستادن در صف از نزدیکترین فروشگاه محل خود خریداری کنند.

وی ادامه داد: افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه دا : ۲۲۰ هزار تومان فجرانه کالابرگ در واقع نوعی تخفیف است که به مشمولان داده می‌شود بنابراین متقاضیان باید اقدام به خرید و پرداخت بخشی از پول کالا بکنند تا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.