بیش از ۳۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل تایید نهایی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۳۵ هزار و ۹۵۱ متقاضی مسکن در این استان خبر داد.

محبوب حیدری با بیان اینکه مطابق سیاست‌های دولت سیزدهم، سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از برنامه ابلاغی چهار ساله وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن برای ۷۹ هزار و ۱۲۳ نفر خواهد بود، گفت: با تامین زمین مورد نیاز شهرها در اواخر پارسال و پیگیری‌های مستر مدیریت ارشد استان اجرای طرح نهضت ملی مسکن شتاب گرفته و واحدهای در دست اجرا با سرعت مناسبی در حال تکمیل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: این واحدها به لحاظ موقعیتی در بهترین مناطق ساخته می‌شوند و مصمم هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به متقاضیان تحویل دهیم.

او با اشاره به جلسات و نشست‌ها با پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل گفت: با رفع مشکلات مالی پیمانکاران با بانک‌های عامل و همچنین مرتفع شدن برخی موانع حقوقی و اداری طرح‌های نهضت ملی مسکن امسال با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ساخت و اجرای نهضت ملی مسکن در رتبه برتر کشوری قرار گرفته و این کار با مجاهدت همکاران و پیمانکاران پرتلاش و سخت‌کوش به دست آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین با اشاره به ساخت ۱۵ هزار و ۸۲۰ واحد مسکونی در شهرک سردار شهید سلیمانی اردبیل افزود: ساخت این واحدها در شهرک سلیمانی به عنوان بزرگترین شهرک طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۴۵ هکتار با حضور ۹ پیمانکار فعال و مجرب در حال اجراست

حیدری ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی پی‌کنی ۱۲ هزار و ۱۰۴ واحد مسکونی در شهرک سلیمانی انجام گرفته و اسکلت‌بندی طبقات ۲ هزار و ۵۳۲ و سقف همکف ۲۹۰ واحد مسکونی هم اجرایی شده است.

او بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین‌های اختصاص یافته به طرح‌های نهضت ملی مسکن به نام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه‌های آینده صادر خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرار گرفته است ، افزود: موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا" از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل نماییم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.