هشدار نارنجی هواشناسی برای قزوینی ها

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: بارش‌های شدید در برخی مناطق استان همراه با آبگرفتگی مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش بینی می شود.

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: امواج سامانه بارشی از شب گذشته وارد منطقه شدند که به تدریج باعث ایجاد بارش‌های رگباری در منطقه شد که پیش بینی می‌کنیم تا عصر امروز تداوم داشته باشد که با رشد ابر‌های همرفتی، بارش‌های رگباری و رعد و برق همراه خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای اواخر امروز و همچنین فردا وضعیت جوی در استان پایدار خواهد بود که از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد که تا روز پنجشنبه در منطقه خواهد بود و بارش‌هایی را به همراه خواهد داشت که در برخی ساعات شدید و همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: آبگرفتی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به ویژه برای بعدازظهر چهارشنبه و رو پنجشنبه پیش بینی می‌شود که به هموطنان توصیه می‌کنیم که باتوجه به روز‌های آخر هفته از اتراق در این مناطق خودداری کنند. از رانندگان هم می‌خواهیم که لغزندگی جاده‌ها را در نظر داشته باشند بنابر این هشدار سطح نارنجی برای اواخر هفته صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار