اظهارات میراحمدی درباره ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: ثبت‌نام دیر هنگام برای سفر اربعین مشکلات زیادی را برای مسئولین و مردم ایجاد می‌کند.

مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مهمترین توصیه‌ای که می‌توانیم از هم اکنون برای زائران اربعین داشته باشیم آن است که با توجه به آن که قرار بر این شد امسال موضوع ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را زودتر از سال‌های گذشته آغاز کنیم و از آن جهت که زائران ما معمولا تصمیم برای سفر را دیر هنگام می‌گیرند، بهتر است این موضوع امسال به شکل دیگری اجرایی شود.

 میراحمدی ادامه داد: اتفاقی که هر سال هم برای مردم و هم برای مسئولین برگزاری مشکلاتی را برای برنامه ریزی ایجاد می‌کند ثبت نام دیرهنگام بعضی از افراد است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین بیان کرد: توصیه ما بر این است عزیزانی که قصد سفر دارند هر چه سریع‌تر تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند و ثبت‌نام را در روز‌های اول انجام دهند و به روز‌های آخر موضوعی را موکول نکنند تا امکان برنامه‌ریزی هر چه بهتر برای تمامی مسئولین که برای هر چه بهتر شدن این سفر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌کنند، فراهم شود.

وی در ارتباط با بودجه اربعین ۱۴۰۳ اظهار کرد: بحث بودجه اربعین و کم شدن آن هنوز قطعی و نهایی نشده و به امید خدا دولت اربعینی آیت الله رئیسی که همواره به موضوع اربعین اهتمام داشته نیازمندی‌های بودجه اربعین و این سفر بزرگ را انشاالله تامین می‌کنند. واقعیت آن است که از این بابت  نگرانی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
برای پیاده روی اربعین بزور میرونداز کاسب یا مرغ میگیرند یا از نانوا آرد میگیرند از ظروف فروشی ظرف یک بار مصرف ظروف میگیرند از هرکجا ی چیزی میگیرند پولشو نمی‌دهند میگویند باید بدهی اینجوری غذا درست میکنند میدهند مردم زوار اونها هم میگویند غذای مجانی میدهند دیگه نمی‌دانند از کجا میاد یکی میبینه دوست داره در راه اما حسین علیه السلام هم صد میلیون میده خرج می‌کنه اون خودش با رضایت دل داده نه بزور از کاسبان به اجبار میگیرند بدهند دیگران بخورند این زیارت اصلا قبول نیست کسانیکه دادن به زور گرفتند ازشان رازی نبودن گفتن اگر ندهیم میگویند مغازه تو پلمپ میکنیم میگوییم به خاطر تخلفات بعد هم باید جریمه سنگین پرداخت کنند تا دوباره بتوانند کاسبی کنند آیا این زیارت قبول هست. بروید بپرسید ببینید راست هست این قضیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
چیه هرروز یه کیسه میدوزید.اصلا رفتن به اربعین چه ربطی به حکومت داره.از زمین زمان ومقدسات و اربعین.شما شکم گرسنه ملت را سیر کن در کاری که مربوط به شما نیست دخالت نکن
Italy
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
آقا این مردم رو ترغیب نکنید برن اربعین..احتمال بمب گذاری و موشک اندازی از طرف اسراییل آخه این مسئولین ما چرا عقل ندارن.. حداقل بگید امسال مردم بیشتر از خودشون مراقبت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
جانم به فدایت یا حسین ع
Iran (Islamic Republic of)
پیمان قشلاقی
۱۰:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
هی ...
بودجه ی اربعین ...
و اینجا من ...
چشم انتظار ...
درگیر لقمه ای نان و پنیر ...
زنگی یک بی عدالتی بزرگ است .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۰:۰۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
از جیب کل ملت برای برخی افراد ؟ یارانه اربعین به همهی ملت بدهید هرکی خواست میره هرکی نخواست نمیره ! چی ربطی داره با پول من دیگری برود زیارت ؟ ایا ان زیارت قبول است؟بودجه ی دولت برای ایران و ایرانی است نه برای عراقیها!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا از دیار میرزا
۱۲:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
از پول من میرن ترکیه . آذربایجان . ارمنستان و دوبی اشکال نداره !!!!!
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
اینم دلش خوشه از هیچ جا هم خبر نداره یا سرش را کرده زیر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
یعنی چی
آخرین اخبار