بیش از ۴۸۷ خانوار همدانی مشمول مرحله سوم طرح فجرانه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر شامل ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار در استان همدان مشمول دریافت مرحله سوم طرح فجرانه هستند.

یوسف شعبانی در تشریح مراحل اجرایی طرح کالا برگ الکترونیکی گفت: از ابتدای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی تاکنون ۴۶۱ هزار و ۶۱۰ خانوار در این استان از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند.

او گفت: از ۲۰ فروردین‌ماه مرحله سوم طرح آغاز شده و خانواده‌های دهک‌های یک تا هفت به مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه قیمت مبنای خرید ۱۱ قلم کالای مورد نظر ۷۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان است، گفت: در صورت خرید الکترونیکی این ۱۱ قلم کالا ۲۲۰ هزار تومان از این‌مبلغ به عنوان یارانه مضاعف و بلاعوض از طریق دولت پرداخت می‌شود.

شعبانی با اشاره به اینکه ۳۷۱۱ فروشگاه صنفی و ۱۷۹ فروشگاه زنجیره‌ای در مناطق شهری و روستایی استان در حال اجرای این طرح هستند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در راستای اجرای این طرح می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان گزارش تخلفات مشاهده شده در مراحل اجرای این طرح را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.