پیش‌بینی بارش باران و تگرگ و رعدوبرق در استان همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: احتمال رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقت در استان پیش بینی می‌شود.

محمدحسن باقری شکیب گفت: سامانه بارشی از امشب از سمت مناطق غربی در استان فعال شده و طی ساعاتی از امشب و فردا بارش باران در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

او گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز آسمان بیشتر نقاط استان همدان عمدتا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش موقت باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: طی امشب و فردا در پی افزایش ابر امکان بارش خفیف و پراکنده باران در پاره‌ای از نقاط استان وجود دارد و شدت بارش‌ها طی ساعاتی از بعدازظهر چهارشنبه و چهارشنبه شب بوده که منجر به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

باقری شکیب گفت: روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار باران وجود دارد و روز جمعه بارش قابل توجهی در استان انتظار نمی‌رود.

او گفت: از شنبه هفته آینده شرایط برای وقوع رگبار‌های بهاری به ویژه در ساعات بعدازظهر مهیا است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دما‌های روزانه از فردا تا پایان هفته بین ۴ تا ۶ درجه نسبت به امروز خنک‌تر می‌شود و صبح جمعه دما‌های کمینه در برخی از نقاط استان به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

باقری شکیب گفت: کمینه و بیشینه دما در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته پنج و ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

او گفت: در این مدت ایستگاه هواشناسی بهار و شیرین سو با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و فامنین، نهاوند و قهاوند با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین ایستگاه استان گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.