فرمانده کل سپاه:

شهید صیاد شیرازی در نبوغ نظامی و هدایت و سازماندهی منحصر به فرد بود

سردار سلامی گفت: شهید صیاد شیرازی از جهت نظم، روح شجاعت و فداکاری در دوران دفاع مقدس، نبوغ نظامی و هدایت و سازماندهی یک شخصیت منحصر به فرد بود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «شهید علی صیاد شیرازی» در جمع خبرنگاران گفت: بنده توفیق داشتم که سال‌ها از نزدیک با شخصیت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهد شهید علی صیاد شیرازی آشنایی کاملی داشتم.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی به هر جهت واقعا یکی از شخصیت‌های برجسته بود، به لحاظ اخلاقی شخصیتی بسیار خودساخته بود یعنی منش و فضیلت اخلاقی او واقعا نمونه بسیار درخشانی از یک افسر عالی رتبه ارتش اسلام را می‌ساخت و تصویر دل انگیزی از کمالات اخلاقی نشان می‌داد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: از جهت نظم، انضباط، روح شجاعت و فداکاری در دوران دفاع مقدس، نبوغ نظامی، قدرت طراحی، هدایت و سازماندهی یک شخصیت منحصر به فرد بود.

سرلشکر سلامی در پایان اظهار کرد: دیانت، اتصال به اهل بیت (ع) و تمامی این موارد همگی از ویژگی‌های ممتازی بود که شهید صیاد شیرازی را در زمره افسران عالی رتبه و برجسته نیرو‌های مسلح قرار داده و مطمئنا این شخصیت تا ابد در تاریخ پرافتخار کشور ایران خواهد درخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار