آذربایجان‌غربی باز هم سردتر می‌شود

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای بیشینه استان از فردا، چهارشنبه بین ۳ تا ۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از عصر امروز، بارندگی‌ها در منطقه تشدید می‌شود و این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه منطقه اثر سامانه بارشی کل استان است، اضافه کرد: این سامانه روز جمعه از آذربایجان‌غربی خارج می‌شود.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هوای ابری و مه آلود همراه با بارش باران و رعد و برق، در ارتفاعات برف و گاهی وزش باد تا روز پنجشنبه در استان مستقر است و روز جمعه از میزان ابر‌ها کاسته می‌شود.

اشتاد با اشاره به میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت اخیر هم اظهار کرد: در این مدت اغلب نقاط استان بارانی بوده و بیشترین بارندگی‌ها در سلماس با ۶ میلی‌متر، پیرانشهر ۵ میلی‌متر، نقاط مختلف شهرستان ارومیه بین ۱ تا ۴ میلی‌متر و خوی حدود ۵ میلی‌متر ثبت شده است.

وی گفت: بقیه نقاط استان هم از جمله شهر‌های بوکان، تکاب، اشنویه، میاندوآب، چایپاره، چالدران، پلدشت و نقده ۱ تا ۳ میلی‌متر بارندگی داشتند و در شوط، ماکو و سردشت بارشی ثبت نشده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، کمینه دمای ارومیه ۷ درجه سانتی‌گراد و دمای بیشینه آن ۱۳ درجه سانتی‌گراد بود ضمن اینکه تکاب با ۳ درجه سانتی‌گراد سردترین و بوکان با ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.