جذب ۳.۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از جذب ۳.۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه در پارسال خبر داد و گفت : برای بیش از ۱.۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی نیز مجوز صادر شده است.

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به مهمترین اقداماتی که سال گذشته در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه صورت گرفت، یکی از مهمترین این اقدامات را جذب سرمایه گذاری خارجی ۳.۸ میلیون یورویی در قالب ورود تجهیزات و ماشین آلات خط تولید شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا اعلام کرد و گفت : این میزان سرمایه‌گذاری خارجی که توسط سرمایه‌گذاران چینی ایجاد شده برای طرح توسعه پروژه فروآلیاژ بوده است.

وی اظهار کرد: به علاوه سال گذشته بالغ بر ۱.۴ میلیون دلار سرمایه‌گذرای خارجی مصوب داشتیم که برای آنها مجوز سرمایه‌گذاری خارجی صادر شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری خارجی مصوب سال گذشته را شامل دو پروژه عنوان کرد و ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری ۹۰۰ هزار دلاری در قالب مشارکت مدنی از کشور عمان (ایرانی مقیم عمان) در زمینه تولید درب بطری و پروژه دیگر با حضور سرمایه‌گذار عراقی و به مبلغ ۵۹۱ هزار دلار در زمینه فرآوری سیب زمینی بوده است.

رشیدی اقدم از پیگیری برای رفع موانع پیش روی صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی از کشور انگلیس (ایرانی مقیم انگلیس) در حوزه صنایع غذایی با سرمایه گذاری دو میلیون دلاری در سال گذشته خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات متعدد دیگری نیز برای جذب سرمایه‌گذاران جدید به استان انجام شده که از جمله آنها می‌توان بروزرسانی مجموعه کتاب معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری شامل ۱۲۶ عنوان فرصت سرمایه گذاری را نام برد که به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از تهیه کلیپ معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه گذاری استان کرمانشاه به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و کردی و پیگیری در راستای پخش این کلیپ در شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما خبر داد که می‌تواند کمک بسزایی به جذب گردشگران خارجی بکند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار