آمادگی ۶۰ پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت : ۶۰ پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره مومنین روزه‌دار در سراسر استان آماده شده است.

صفدر مظفری‌راد معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر این معاونت با شعار تقسیمِ شادیِ عیــد، با جامعه شریف بهزیستی استقرار صندوق‌های جمع‌آوری فطریه را در قالب ۶۰ پایگاه در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس همزمان با عید سعید فطر، تعداد ۱۲۰ صندوق در مصلی‌ها، ادارات و مراکز بهزیستی استان و شهرستان‌های تابعه جانمایی شده تا زکات فطریه مردم مؤمن دریافت گردد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه ادامه افزود: علاوه بر صندوق‌هایی که در سطح شهر مستقر خواهند شد، تعداد هشت هزار پاکت جمع‌آوری فطریه و ۷۰ دستگاه کارت‌خوان نیز در بین مراکز تابعه توزیع شده است.

مظفری‌راد یادآور شد: مردم همچنین می‌توانند زکات فطریه خود را از به حساب مشارکت‌های مردمی استان با شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲، شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ و شماره شبای حساب مشارکت‌های مردمی IR-۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ نیز واریز کنند.

وی گفت: فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت به نیازمندان واقعی همچون افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و افراد در معرض آسیب پرداخت خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۹:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام سال نومبارک من معلول شدیدهستم پای عصبی عضلانی صعیف هستم نخاعی کمردرددارم خوب نیستم
آخرین اخبار