صدور ۵۴ مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان یزد در حوزه سازمان صمت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در سال گذشته ۵۴ مصوبه توسط این ستاد در حوزه سازمان صمت در حوزه‌های مختلف صادر شده است.

محمد کاظم صادقیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه همراهی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ در بخش صنعت و معدن و تجارت بسیار راهگشا بوده است اظهار داشت: مشکلات عمده و مهم واحد‌های تولیدی را با توجه به شعار سال در این ستاد مطرح و مرتفع شده است.

وی افزود: این ستاد در زمینه مشکلات ثبت سفارش واحد‌های تولیدی ستاد تعداد ۲۲ مصوبه داشته که به طور کامل اجرایی شده همچنین با موضوع صدور پروانه بهره برداری واحد‌های تولیدی ۲ مصوبه، درخصوص موارد ارزی مرتبط با واحد‌های تولیدی ۵ مورد، در زمینه تأمین سوخت واحد‌های تولیدی و معدنی بیش از ۱۰ مورد، در راستای ایجاد زیرساخت‌های واحد‌های تولیدی با مصوبه ستاد و همچنین تخصیص تسهیلات واحد‌های تولیدی که منجر به احیاء و بازسازی آنها گردیده بیش از ۵ مصوبه صادر شده که خوشبختانه تمامی آنها عملیاتی گردیده است.

مدیرکل صمت استان یزد تصریح کرد:همچنین ۱۰ مصوبه درخصوص تسهیل در پرداخت حقوق دولتی معادن بوده که مانع از تعطیلی واحد‌های صنعتی و معدنی گردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۳ که با تدبیر مقام معظم رهبری بعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان کمافی السابق همراهی‌های حقوقی و قضایی و اقدامی را با بخش صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

صادقیان در پایان از مجموعه دستگاه قضایی استان بویژه رئیس کل دادگستری و همچنین سایر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار