تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است

روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان اعلام کرد: تماشای دیدار خانگی تیم فوتبال داماش فردا برای هواداران رایگان است.

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان گفت: با توجه به درخواست و پیشنهاد باشگاه داماش، تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و بلیت فروشی نیز انجام نمی‌شود و علاقه‌مندان این بازی را از نزدیک می‌توانند به صورت رایگان تماشا کنند.

او افزود: تیم‌های فوتبال داماش گیلان و چادرملوی اردکان از ساعت ۱۷ فردا (دوشنبه ۲۷ فروردین ماه) در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط نامساعد تیم فوتبال داماش در جدول رده بندی، این تیم نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی دارد و حضور گسترده طرفداران می‌تواند داماش را در این امر یاری کند.

به گفته وهابی، علی صفایی قضاوت داوری بازی تیم‌های داماش گیلان و چادرملوی اردکان را برعهده خواهد داشت، ضمن اینکه علی‌اکبر نوری و علی فراهانی به عنوان کمک داور، شاهین یزدانی به عنوان داور چهارم و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور دارند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است؛ تیم چادرملوی اردکان با کسب ۵۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم داماش با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.