سری آ ایتالیا؛

جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند

نبرد تیم‌های رم و اودینزه در اواسط نیمه دوم به دلیل اتفاقی که برای یکی از بازیکنان تیم میهمان رخ داد، نیمه تمام ماند.

تیم‌های اودینزه و رم در چارچوب هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه داسیا آره‌نا، به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از ۷۱ دقیقه و در حالی که با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام ماند.

اودینزه با گلزنی روبرتو پریرا در دقیقه ۲۳ از میهمان خود پیش افتاد و تا اواسط نیمه دوم هم برنده مسابقه بود تا اینکه روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی رمی‌ها در دقیقه ۶۴ گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. اما در دقیقه ۷۱ اندیکا مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند. پزشکان بلافاصله با دستگاه شوک وارد زمین شدند که البته از این دستگاه استفاده نکردند.   

بالاخره پس از لحظاتی معاینه و بررسی شرایط، کادر پزشکی اندیکا را بر روی برانکارد گذاشتند و از زمین خارج کردند. ستاره ۲۴ ساله رم در حال خروج از زمین هوشیار بود، اما به دلیل ناراحتی و روحیه بد بازیکنان داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و به تعویق بیندازد.  دنیله دهروسی هم که به‌شدت نگران اندیکا بود به سرعت به رختکن رفت تا وضعیت بازیکن تیمش را دنبال کند. بازی هم در دقیقه ۷۲ به تعویق افتاد و ۱۸ دقیقه باقی مانده در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

پس از چند ساعت باشگاه رم بیانیه‌ای در رابطه با سلامتی بازیکن منتشر کرد. در بیانیه باشگاه رم آمده است: "پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم. "

برچسب ها: رم ، سری آ ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار