جامعه اسلامی مهندسین: به دشمنان ثابت شد نباید صبر استراتژیک ایران را امتحان کنند

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای از انجام عملیات «وعده صادق» در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تقدیر کرد.

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای از انجام عملیات «وعده صادق» در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تقدیر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
«شامگاهان گذشته دست انتقام خدا از آستین مجاهدان اسلام و فرزندان غیور ایران زمین بیرون آمد و وعده صادق الهی محقق شد تا رژیم سفاک صهیونیستی به تقاس خون‌های به ناحق ریخته سرداران مقاومت سیلی بخورد. انتقام دلیرمردان سپاه اسلام و موشکباران پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌های تروریست، علاوه بر انتقام خون شهدا، حاوی پیام‌های دیگری هم بود از جمله نمایش ضعف پدافند رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی ایران علیرغم تبلیغات پوشالی و پرطمطراق درخصوص توانمندی‌های گنبد آهنین، اثبات این نکته به همه دشمنان که نباید صبر استراتژیک ایران را امتحان کنند، ارسال این پیام به رژیم اشغالگر و هم پیمانانش که پاسخ هرگونه تعدی به خاک ایران عزیز سخت و دردآور خواهد بود، خشنودی و شادی مردم مظلوم محور مقاومت از شکستن هیمنه رژیم توسط دلاورمردان ایرانی، به رخ کشیدن قدرت موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران و توان طراحی عملیات‌های پیچیده توسط سربازان رشید اسلام. اینها همه گوشه‌هایی از نمایش اقتدار و عزت ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بود که لازم است به شکرانه این حماسه عظیم، قدردان از خودگذشتگی‌های فرزندان این مرز و بوم بالاخص شهدای گرانقدر این طریق از جمله سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم باشیم و با حفظ همدلی و اتحاد و پافشاری بر اصول و منافع ملی، چشم طمع دشمنان را از خدشه به انسجام ملی ملت ایران کور کنیم.

جامعه اسلامی مهندسین در پایان ضمن تشکر از تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های پاسداران سپاه اسلام در اجرای این پاسخ کوبنده، با فریادی رسا به رژیم غاصب و اذنابش اعلام می‌دارد که هر حمله و تعدی دیگری به منافع ایران عزیز در هر کجای عالم با پاسخی شدیدتر، کوبنده‌تر و پشیمان کننده‌تر از جانب ایران مقتدر روبرو خواهد شد.»

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار