۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: دولت در راستای حمایت از جوانی جمعیت، مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر را به صورت رایگان بیمه می‌کند.

احمد توانا ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: در راستای قانون حمایت از جمعیت و خانواده مادران غیر شاغل و خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر به صورت رایگان توسط دولت بیمه شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان با بیان اینکه تاریخ تولد فرزند سوم مادران باید از یکم فروردین سال ۹۶ باشد، گفت: متقاضیان با ثبت‌نام در این طرح از مزایای مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، فوت و انتقال سوابق بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکی از شرایط ثبت‌نام ایرانی بودن تابعیت هر سه فرزند است.

توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت‌نام تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: به ازای هر فرزند دو سال به سنوات بیمه مادران اضافه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.